niedziela, 15 sierpnia 2021

Raport #006

Zrobiłem porządku na stronie i obecnie zostało 55 blogów, na których autorzy opublikowali posty w ciągu ostatnich miesięcy. Gdyby ktoś w usuniętych wyWrotowców powrócił do blogowania, to dajcie znać, przywrócę Waszego bloga na listę. 

Nieaktywne blogi usuwam, żeby odnośniki nie prowadziły do stron uznawanych przez algorytmy Facebooka za podejrzane, może dzięki temu będzie możliwe publikowanie odnośników do Wrót na FB.

Zapraszam do lektury #006 wydania Raportu

Model tygodnia:

Predator - Essen Spiel 2017 od Mushroom z bloga Krypta Królów.

Galeria:

  • W minionym tygodniu na łamach bloga Bitewny Zgiełk MiSiO opublikował zdjęcia Greckich konnych harcowników, a szeperd pochwalił się kolejnym oddziałem Velites.
  • Na blogu DansE MacabrE wrzuciłem zdjęcia kolejnego Niewolnika oraz Lasu do Warheim FS.
  • Dziadu z Lasu na swoim blogu Dziady z Lasu opublikował zdjęcia Ghouli do WarCry.
  • Potsiat na Gangs of Mordheim zamieścił zdjęcia Emelda Braskov do Warhammer Quest.
  • Zaś Mushroom Krypcie Królów zaprezentował zdjęcie Predatorki wypuszczoną przez Prodos Games z okazji Essen Spiel w 2017 roku.
  • Karol na łamach bloga Najmita.net opublikował zdjęcia Mrocznego Ogra do Mordheim.
  • Bahior na blogu The Dark Oak pochwalił się zdjęciami Trolla do Warheim FS.

Recenzje:

  • Na DansE MacabrE opublikowałem recenzję modeli Crossbowmen od Lead Adventure.
  • Michał na swoim blogu DwarfCrypt napisał kilka słów na temat gry paragrafowej W Górach Szaleństwa od Black Monk Games oraz zrecenzowałem modele XIX wiecznych Japończyków od Bac Ninh Miniatures.

Raporty bitewne:

  • Bartek na Asienieboje - wargaming blog udostępnił relację z bitwy pod Hauitza 1757 na zasadach Seven Years.
  • Z kolei na blogu Bearded Orc możecie przeczytać raport z turnieju Warhammer Uderworlds, który odbył się w sklepie Mgła w Jaworznie. 
  • Maniex na blogu Maniexite zamieścił relację z bitwy Austria vs Rosja na zasadach Black Powder.

Inne:

  • Beszcza na łamach bloga beszcza bloguje... pokazał zdjęcia przygotowanych do malowania modeli Niemców do Bolt Action. 
  • Na blogu DansE MacabrE opublikowałem też kilka słów na temat Bretonni oraz opublikowałem opcjonalne zasady Motłochu do Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz